SEO optimalizace
SEO – Search Engine Optimization, je optimalizace webových stránek, díky které se Vaše webové stránky budou zobrazovat na předních pozicích ve vyhledávačích. SEO optimalizace se dělí na tzv. On-page a Off-page optimalizaci.
On-page optimalizace
On-page optimalizace, odehrávající se přímo na samotných webových stránkách, zahrnuje:
- analýzu zdrojového kódu (validita)
-
analýzu klíčových slov
-
úpravu URL, titulků stránek, popisů stránek
-
úpravu obsahu stránek (text, nadpisy, podnadpisy)
Analýza zdrojového kódu
Provedeme Vám kompletní analýzu zdrojového kódu, díky které odhalíme jeho největší chyby, např. výskyt duplicitního obsahu a URL úvodní stránky nebo zda je rozložení kódu sémantické, poté navrhneme nejvhodnější řešení těchto chyb.
Analýza Klíčových slov
Analýza klíčových slov je základem každé SEO optimalizace. Zaměříme se na taková klíčová slova a fráze, které jsou pro Vás nejrelevantnější, nejhledanější a přitom co nejméně konkurenční.
Úprava URL, titulků a popisů stránek
Titulek neboli title a popisek neboli description musí mít každá stránka. Měl by být výstižný a obsahovat ta nejdůležitější klíčová slova dle předchozí analýzy. Zobrazuje se ve výsledcích vyhledávání, měl by tudíž být poutavý, aby vyzval uživatele k návštěvě Vašich webových stránek.
Obsah stránek
Správně napsaný, optimalizovaný a upravený text stránek je pro vyhledávače taktéž velmi důležitý. Je třeba zvolit optimální poměr klíčových slov k ostatnímu textu nebo mít jeho správnou sémantiku (nadpisy, podnapisy).
Off-page optimalizace (linkbuilding)
Off-page optimalizace již probíhá mimo webové stránky a zahrnuje:
- budování zpětných odkazů (backlinks)
Linkbuilding
Jedna z nejdůležitějších součástí SEO optimalizace je budování kvalitních zpětných odkazů s webovými stránkami se stejnou nebo podobnou tématikou a vyšším nebo alespoň stejným hodnocením Srank a PageRank. Tento tak zvaný linkbuilding Vám umožní dosáhnout lepších výsledků ve vyhledávačích.